воскресенье, 10 февраля 2013 г.

мирослав дочинець. «вічник» онлайн

jQuery('#clipboard').remove();

jQuery('.entry').mouseup(function(){

jQuery(document).ready(function(){

Please note: JavaScript is required to post comments.

Ви можете використовувати аватари .

Власна веб-сторнка

Скринька (не публкуться) (обов язково)

¶м я (обов язково)

Додайте свй вдгук

Я священик, люблю свою Батьквщину. Хотв би щоби тот слова солодким трунком були впон у мо серце  мох нащадкв.Мй покйний прадд настановляв мою бабусю, а моя бабуся мене :” В добр, чи в нещастю все правдою жий  матимеш ласку,  в Бога  в людей”. Важко пливти проти теч.Але доки риба пливе проти теч, – доти вона жива. Так само  людина…Нщо не повинно володти мною…

Я вчив не боятися вмирущости, не боятися забуття. Робть те, що переживе вас. Те, що зробите лише ви  нхто инший. Робть се для загального добра, для батьквщини, для родини. Бо в сьому  закладена наша вчнсть”. В¶ЧНИК

Я вчив виховувати дтей м”якою правдою  твердою любов”ю. В жадоб правди  справедливости. Кожен хлопчик ма вирости борцем, що готовий захистити як родину, так  втчизну,  вру. а живучи в мирний час, повинен боротися за за вдосконалення сво родини втчизни. Тод можемо бути спокйними за наш народ, за нашу крану.

Ця книжка просякнута на скрзь любов”ю до свого краю, робить цлсною людину. “…Я вчив молитвами наповнювати порожнечу вку.Тод навть часи безбарвности набувають живих барв. Я вчив дяльно любити свою землю. Бо патрот- се той котрий береже цлсть свого роду, вихову родину в порядности  нацональному дус, береже в родючому  красивому стан землю, яку дали йому Pater – Господь  pater – батько. Се стинний патрот живий стовп нац, а не той, хто лише збуджено плеще язиком про любов до Батьквщини.

Читайте також Олександра Гавроша на книгу Мирослава Дочинця “Вчник”.

Це сповдь велико душ, документ мудрого серця. Це не просто опис винятково дол незвичайно людини. Це подарунок дол для того, хто запиту себе: «Хто я, звдки я, для чого я? ¶ куди я йду?» Це письмо допоможе вднайти себе й укрпить у великому Переход з нчого у щось.

Мирослав Дочинець. Вчник. Сповдь на перевал духу. Ужгород: Карпатська вежа, 2011.

Мирослав Дочинець. Вчник. Сповдь на перевал духу. Ужгород: Карпатська вежа, 2011.

Мирослав Дочинець. Вчник. Сповдь на перевал духу

  »     »  

Мирослав Дочинець. Вчник. Сповдь на перевал духу

Комментариев нет:

Отправить комментарий